Forhåndskjøp.
For betaling av varen kan du velge betaling med Visa/Mastercard, vips eller faktura /delbetaling med vår sikre onPay løsning eller med Paypal.
Vi tar forbehold om eventuelle forsinkelser ved stor pågang og som skyldes senere levering fra våre leverandører.
Levering & Leveringstid.
Varen vil vanligvis bli sendt 1 - 4 virkedager etter at betalingen din er registret og blir levert med 'helthjem.no' med sporing i fastlandsNorge.
Pakker kan forventes mottatt i løpet av 2-5 arbeidsdager, men vi tar forbehold om hendelser utenfor vår kontroll.
Beløpet trekkes når varen avsendes fra lageret vårt og du får melding med ditt sporingsnummer. Derfor er det viktig at du fyller ut korrekt leveringsadr og mobilnummer når du foretar din bestilling.
For sendinger bl. a. til Svalbard er det spesielle frakttillegg, send forespørsel.
Personvern.
Din informasjon vil kun bli brukt til håndtering av din bestilling og vil ikke bli videreformidlet til trejdepart.
Produkter og produktinformasjon.
Om en vare er utsolgt i nettbutikken vil du få melding om forventet tidspunkt for levering.
Det tas forbehold for mulige feil eller avvik i den oppgitte vareinformasjonen.
Reklamasjon og angrerett.
Ifølge kjøpsloven har du 2 års garanit på produksjonsfeil, og du har krav på 14 dagers angrerett. Ved evt ønske om å bruke angreretten ta kontakt på admin@bunadspeil.no
Ved bruk av angrefrist skal vedlagte skjema fylles ut og returneres sammen med varen i originalemballasjen. Om varen blir sendt på uforsvarlig måte eller har vært brukt har vi anledning til å avkorte betalingen tilsvarende verdireduksjonen på varen. Kunden er ansvarlig for at varen blir forsvarlig pakket og skal dekke kostnadene ved retursendingen. "Returkostnadene bæres av forbrukeren." (Jf. Angrerettloven § 25 første ledd).
Hvis du mottar ett defekt eller feil levert speil må du ta kontakt med kundeservice på admin@bunadspeil.no så snart som mulig etter at feilen er oppdaget. Vi gir da informasjon om hvordan du skal forholde deg ved eventuell retur. Vi anbefaler å sende pakken via en sporbar forsendelse. Bunadspeil.no er ikke ansvarlig hvis pakken skulle bli tapt ved returforsendelse. Returpakker sendt i postoppkrav vil ikke bli hentet.
Skadet under transport.
Ved manglende levering og hvis varen blir skadet under transport til kunden er helthjem.no ansvarlig. Du må da gi beskjed til helthjem.no tlf.40064009 med en gang du oppdager skade eller manglende sending. Du må også kontakte vår kundeservice angående skadet/bortkommet pakke innen 14 dager.
Foretaksinformasjon:
Rytters Design og konsulenttjenester
Adresse: Finstad
1449 DRØBAK